4/07/2010

piu pow

kõndisin trenni ja äkki märkan vasakul pool teed maja. see polnud tavaline maja. küsite mis tas siis siis erilist oli? vastan: maja oli lilla. nagu lillaks värvitud. milline normaalne inimene värvib oma maja lillaks?? ja et sellest vähe veel oleks, oli garaaž ka lillaks värvitud. ses suhtes et ma olen oktoobrist saati seda teed trennis käinud ja ma alles nüüd märkasin sellist huvitavat detaili. väga mitteminulik. väga lilla.
ja ainuke põhjus miks ma seda siia kirjutan peale selle, et ma pole ammu blogind, on see, et mul jäi trenn ära :( ja nüüd ma olen natuke pahur, sest ma just spetsiaalselt trenni puhul tegin päeval väikse uinaku ja nüüd on mu unerežiim ka rikutud. aga et tujul mitte langeda, võtan ma ühe väikese tomi jätsi ja ma ei tea, lähen vaatan unsituste printsessi või mis iganes loll saade kolmapäeva õhtuti käib televiisorist, ahoi

10 comments:

marianne said...

maja värviks lillaks küll,aga garaaži ilmselt mitte... although, Võrus, Karja tänaval asetseb beebi-rõve-creepy-roosa maja koos roosa garaažiga. talk about nilbe värv.

su blogi on ilus.

tom said...

oi, ma tänan (ma vaatan et ma tõmban magnetiga võru neide, hehe )

marianne said...

tegelt olen tallinnast. aga käin palju võrus. vanavanaema seal. nagu näha, siis tõmbasid magnetiga tallinna oma ka.

tegelt leidsin su reidist, kogemata, hindamisel. võtsin su blogi sealt ja hakkasin stalkima. blogi, mitte sind.

Kadi said...

Too roosa asi(ei oska seda teisiti nimetada) Võrus on ikka eriti kole. Ja ma loodan, et see lilla oli ikka eriti rõve lilla, mitte selline pehme-pehme küpse kirsi tooni nagu mulle meeldib.

tom said...

ooo, päris tore ju sellisel juhul, mann tallinnast :)
ja miisu see oli ikka see rõve lilla, ei tulnud mulle kirsid mõttesegi :(

laura said...

kakumäel on ka üks lilla maja, lilla garaaži ja lilla katuse ja lilla aiaga. öökimaajavalt lilla. seal vist lillad autod ja elanikud ka.

marianne said...

minu arust on kah päris tore, tom tallinnast. :)

mul olid veel paar kuud tagasi lillad juuksed.

kunagi mõtlesin, et kui suureks saan, siis ehitan omale kuubikutest koosneva maja, milles igas kuubikus on erinev tuba ja iga kuubik on väljast erinevat värvi. päris õudne.

tom said...

lillad igalpool :( (musi laura)

ja mann, sul ikka päris huvitavad mõtted ma vaatan, ruubikukuubikumaja :D

marianne said...

eh.. need on lihtsalt mõtted. neid on igasuguseid. huvitavaid ja mitte nii väga huvitavaid. ja lihtsalt imelikke. :D

tom said...

no ikka parem kui mittemidagi ;)