7/30/2010

ö täpid

krissu käis külas mul. terve perega. oi kui lõbus oli see. sõitsime mööda saaremaad ja grillisime ja vaatasime filme ja tegime veel palju head ja paremat. hehee. ja jooksime vihmasajus ja äikese käes. ja krissu nägi mu vendi ja kasse ja isegi kassipoega, keda taheti talle sokutada igal võimalikul juhul. ja ilmad olid traditsiooniliselt kehvad ühe erandiga. aga see ei häirind vist meid. kui krissu ära läks, sain ma temalt kaks tomatit ja pool arbuusi kolme roosi vastu. samal päeval käisime vendadega kalal. tund aega ekslesime kuskil metsas, siis saime ühe kala kätte ja lõpetuseks käisime poes ja ostsime jäätist, sarvesaia ja õlut ka. viimased päevad olen kergejõustiku EMi lainel olnud ja vaadanud naisvõistlejate ilusat patsistiile.(mingi mu uus nõrkus vist). pilte olen ka natuke teinud, aga avalikkuse ette jõuavad need siis, kui ma parema neti saan vist.
natuke lühike tuli see tekstike, kuigi tegevust oli rohkem. kohe hakkab EMi õhtune programm ja ma lähen popkorniga seda nautima. musid kallid, jäätisepallid

2 comments:

Kristin said...

Tänapäeval püütakse kalu juba metsas?

tom said...

mina ei tea midagi