12/29/2010

okou

no tänane päev algas küll hästi. arvuti lakkas töötamast ja ilma kõhkluseta installisin windowsi uuesti või kuidas iganes seda tegevust nimetatakse. igatahes kõik läksid: mu ilus 70 giga kvaliteeträppi, kõik mu pildid (millest 90% oli nagunii pildid minust ja millest mul väga kahju pole) mu värskelt tõmmatud filmid ja kaks sarja (mis on õnneks kõik teises arvutis ka olemas), kõik mu kooliasjad (suht jätab külmaks) ja ma ei tea mis veel. aga samas oli mingi paha viiruseasi mu arvutis sees nagunii, niiet tasus seda ikkagi teha. ja mu touchpad hakkas uuesti töötama, mis on hea nähtus. ja tegelt ma tahtsingi oma muusikakogus väikse suurpuhastuse teha, aga tuleb vist hoopis suur. ja enne aastavahetust ma sellega vist tegelema ei hakka. jah selline oli mu 29nda detsembri hommik.

9 comments:

Kristin said...

Tunnen kaasa. Vist.

tom said...

ma siiamaani mõtisklen kas see oli halb või hea

Kristin said...

Ehk oli nii üht kui teist... Siis on tasakaalus.

tom said...

jep

laura said...

ei ole halba ilma heata :)

tom said...

jea baby

cq said...

kui mul selline asi peaks juhtuma.. ma teeks eneka! :D (mul on üle 20tuhande foto siin arvutis ja mida kõike veel)

tom said...

küll on hea et ma suicide girl pole siis ju :)

cq said...

ahaha ma olen kohe siis suicide girl või? :D