6/23/2010

juno



eile hommikul ärkasin veel võrus ülesse, täna ärkasin juba tallinnas ja praegu olen saaremaal. ja on jaanipäev või jaanilaupäev vms. pohui. aga nägin selveris koit toomet päeval. ta ei meeldi mulle. aga võrus mulle meeldis. nüüd järgneb lühikokkuvõte sellest miks ma võrus olin ja mis ma seal tegin. idee võrru minna tekkis vist neljapäeval kui ma õigesti mäletan. idee tuli cq'lt, teostusel oli oma osa kristiinal, kes lubas mu ööbimiseprobleemi lahendada. reedel oli asi juba otsustatud ja laupäeva hommikul olin juba bussipeal ja enne kui ma aru sain, olingi võru bussijaamas. ja kristiina oli vastas ja siis me jalutasime läbi võru suht tema juurde. ja ta ema oli süüa teinud. aaaah spagetid olid juuu need :) siis läksime marili lõpetamisele ja olin üllatus. marili üllatus. jeeeee. cq oli kaaaa seal. õhtul läksime ühele sünnipäevale. järgmine päev oli kristiina klassimöll. seal käisime ka. äikest oli ja vihma palju ja elekter oli ära koguaeg. ja bettit nägin seal. jee. ja mingiaeg läksime ära koju. esmaspäev vaatasime filmi. jäätis oli ka. (toituśin ikka väga hästi terve selle aja. oojaaaaaa) jumalik lihtsalt. tahan tagasi sinna. seal oli hea. igamõttes. kahju ainult et ilmad kehvad olid. raske oli lahkuda. isegi kristiina ema harjus minuga. ja nüüd terve võru arvab et me oleme kristiinaga paar. nii lahe.
tagasi tallinna sain cq'ga. õigemine koos terve ta perega. ja esimese asjane lõi cq mind pagaasniku uksega mulle pähe. hehehe, hea et mul müts ja kapuuts peas olnud, muidu oleks suht kurb sõidu algus olnud. aga sõit oli tore. vahepeal käisme shoppamas põlvas, vaatasime viva la bami, barbieraamatuid, sodisime üksteist ja mängisime tripstrapstrulli. aga jah. võru on vist nüüd ametlikult mu lemmiklinn.
ps. ja ma ei viitsind väga komasid panna teksti sest ma kirjutasin seda jalka ajal
(pss. ema küsis esimese asjana mult, et kas ma olen päikest võtnud. päikest nägin iga päev, kuigi pilvine oli )

4 comments:

cq said...

sorrrriiiiii selle pähelöömise pärast, päriselt :D
haha barbieraamatud :')))

tom said...

ammu unustatud ;)

merit said...

suht solvunud.


:S

tom said...

ära tee nii