6/03/2010

lick me like a ninja

käisin tallinnas. oli tore. müra oli endiselt palju. ilm oli ilus koguaeg. nägin elus esimest korda trollis seda reisisaatjat. nii põnev. nägin laurat üle pika aja. suht jee oli see. azizat nägin ka. seegi oli meeldiv. endale üllatuseks nägin isegi mõnd endist klassikaaslast. see oli suht positiivne üllatus (sest tallinn pole kuressaare, kus iga kord välja minnes kedagi tuttavat näed) aga jah tore oli pealinnas. vennad õppisid/tegid eksameid. sain nari teisel korrusel magada. see oli ka suht põnev kogemus. täna hommikul käisin shoppamas ka, aga kuna ma vihkan seda, siis sellel teemal ma ei peatuks. homme vist lähen maale päevitama või ujuma, sest mul on suht igav siin.
lõpetuseks tervitaks krissut, sest sul on nii sensuaalne hääl telefonis :)

10 comments:

K. said...

ma pole mitte kunagi nari teisel korrusel maganud. :(

tom said...

sul on aega veel. ma sain alles kahekümneselt sinna ;)

marianne said...

ma magasin kuus aastat nari teisel korrusel. :D not so nice, kui oled korra alla kukkunud..

tom said...

aii :D tegelt mul võttis ka natsa värisema, kui ma hommikul alla vaatasin teiselt korruselt. ehamtas une pealt ära :)

marianne said...

hommikuti on jah eriti fun alla vaadata. näiteks kui oled lühinägelik ja kardad kõrgust. :D ehk siis ei taju kui kõrgel reaalselt oled ja asi tundub hullem.

tom said...

haha, õnneks/kahjuks ma seda lühinägija silmade läbi nägingi :D

marianne said...

hi5, mina ka, all these years :D

tom said...

jea, baby :)

Kristiina said...

ma sulle teen sensuaalset

tom said...

jesss