9/13/2010

säuts

reedel hääletasin tallinna, sõiduõpetaja ja sõjaväepoiss ja audivend (kelle auto läks katki enne kui me liikuma hakkasime) ja olingi kohal.laupäev oli laura ja kossu mm'i poolfinaalid. ilus päev oli. pühapäev vaatasin kossu finaali ja esmaspäev ehk täna nägin jessica alba filmi ikkagi. varsti lähen tagasi juba. seekord ei vihka tallinnat nii palju. ja kuna keegi ei blogi enam ka, siis ma tegin twitteri endale hoopis. natuke on häbi ka. ja muusikat tõmbasin ka natuke juurde. vahelduseks natuke briti rokki kuulata ei tee vist paha :) aga jah. kui keegi seda loeb, siis võiks ka kommenteerida. nii motivatsiooniks mulle vms :)

8 comments:

Kristin said...

Briti rokk!
Mida siis täpsemalt? :)

Kadi said...

Oh sind valevorsti - keegi ikka blogib ju. Ja ma usun, et minust sai sulle kõva motivaator :D

tom said...

oh kui kiired te olete :) aga artic monkeyt olen täna stabiilselt kuulanud, oasis ja kooks ootavad veel ees ja ka biitleidki varusin natuke ning siis tuli huvi veel paljude teiste vastu aga suutsin end talitseda ja jätsin need teiseks korraks :) ja kadi, ma juba kartsin et sa lõpetadki blogimise nagu sa ähvardasid, sa oled ja üks vähestest inimestest kes veel kirjutab ja teeb seda ka tihti, niiet aitäh selle eest

Kristin said...

Uu. Oasis. Seda ma kuulasin kunagi. Nüüd on armas-kallis MUSE esirinnas.

Kristin said...

Rääkimata Morrissey'st ja The Smiths'ist. ;)

tom said...

tuttavad nimed kõik ju :)

Kadi said...

Oh, ma ei tea just kui tihe kirjutaja ma VIIMASEL ajal olen, kuid.. eks ma proovi jah tasapisi oma elukest taas selles rinnas tööle lükata (et sa ka vahest ikka blogiks või nii)^^

tom said...

me oleme nagu sõbralikud konkurendid, kes teineteist tagant utsitavad :D