9/19/2010

the beatles - good day sunshine

vihma sajab. vahel on päikest ka. mu vihmavari jäi tallinna, nagu ka mu fotokas. niiet mu süvenev tegevusetus on vist põhjendatud. muusikat on vähemalt, mida kuulata igavuse peletamsiseks. aga ikkagi, ma vist vajan midagi uut. midagi mis võtaks palju vaba aega ja mis hoiaks mind tegevuses. midagi, mis viiks mind sellest väiksest valgest arvutist kaugemale. midagi tervislikku ehk? midagi mis mulle sobib nagu rusikas silmaauku. või kedagi? no ma ei tea. täitsa tühi on pea. midagi mis on hea? kedagi, kelle nimi pole lea. sööks ära praetud sea. ja teen veel ühe vea, lõpetades selle riimirea.

5 comments:

marianne said...

hakka maalima.

tom said...

see oleks värvi ja paberi raiskamine ma kahtlustan millegipärast.

laura said...

peaksid ehk tennist mängima hakkama või saksofoni õppima

tom said...

kunagi olin isegi päris lootustandev tennisist :) aga muusika poole pealt on vist minu rong ka läinud.

Anni said...
This comment has been removed by the author.