10/02/2010

the nice guy

sügis on ilus
üks päev kui ma kooli läksin, tulid mulle tee peal vastu kaks soome meest, kes pakkusid mulle õunu. ma keeldusin viisakalt.
teine päev ma tegin kristiina arvuti korda ja kõik tüdrukud kiitsid mind. mulle meeldis
kolmas päev lõin ma trennis omavärava.
neljas päev oli mari-liisil sünnipäev ja ta viis mu autoga kooli. (kooki pole ma siiamaani saanud)
viies päev mõtlesin ma igavusest habet kasvatama hakata.
kuues päev tegin omletti esimest korda.
seitsmes päev ostin poest ainult rämpstoitu
üks päev tegin kooli sööklas seda kohmetut mõlemad-tahavad-paremalt-ja-siis-vasakult-poolt-mööda-minna nalja ühe tüdrukuga

need on kõik suvalised päevad ehk kogu põnevus mu elus (mis hetkel meenus)

2 comments:

laura said...

mulle hullult meeldib su üks päev ja viies kuni seitsmes päev. nunnud. :33

tom said...

jess