10/25/2010

atsihh


reedel tegi korterikaaslane pidu meil. ma sain sellest teada siis, kui ma tegin köögis võileibu ja seal oli peale minu veel umbes seitse inimest. kõik kartsid mind. (okei ainult poisid vist miskipärast). mingid neiud tulid telekatuppa monopoli mängima, samal ajal ma vaatasin telekat. siis leidsid nad mu vana saksa keele töövihiku ja arutasid endamisi kui naljakas nimi on tom hamburg. ja siis tuli veel inimesi ja viisakusest pakuti mulle isegi jooki ja tehti diskot ja siis kui kell sai üks kadusid kõik ära. ja ma läksin ka magama. järgmine hommik ärkasin ema telefonikõne peale, mille ma suurest ehmatusest ära panin, ajades selle äratuskellaga segamini. siis järgnes shoppamistuur ja pannkoogisöömine ja juuksuriskäik ja trenn ja siis maale sauna. ma vist külmetasin end kuskil seal vahepeal, sest mul juba teist päeva nina jookseb. kiisu on tuli ka linna. ja mulle ikka meeldib rohkem siia kirjutada kui kuskile twitterisse.

rhyme in paradise eyedea

2 comments:

cq said...

tead et ma sain endale maale uuue kiiiiisu! ta on nii armas, võiks talle tom nimeks panna :)))

tom said...

ooooo, milline au :)