7/03/2012

im fresh

täna on küll mingi megategus päev olnud (minu kohta). kella kümnest vist olin juba üleval, sest emps oli juba kanal kahest talismani seebika mängima pannud. hommikul lubasin et lähen hiljem rullikate rollima ja seda ma tegin. tuletasin mustamäe ja nõmme kandi ilusamaid kõnniteid ja no tuleb tõdeda et täitsa läbi võttis. pole mingi 3 aastat vms seda teinud, a see on ikka nagu jalgrattasõit, mis ära ei unune. kaks villi sain ka (sõjaväes sain esimesed villid kuuenda kuu lõpus, oh good times) esimesed meilid praktikakohtate pärast saatsin ka ära ja maasikamoosisaia sõin ka. banaanijäätist ka. ja family guy on vist esimene sari mille järgivaatamine mul õnnnestub. ja misfitsi pool hooaega on ka olemas. himym on järgmine. ejee. varsti hakkan vist uusi ja huvitavaid blogisid ka otsima. kui te seda loete võite ka julgelt soovitada neid. seniks aga head muusikat teile taustaks:

2 comments:

K. said...

eelmine kujundus meeldis väga.

tom said...

ma tean, üritan midagi taolist siia uuesti varsti