7/16/2012

koer ei tee mjäu

laupäeva õhtul tuli kristinal tuju jalutama minna ja nõnda me siis astusime kell 22:49 uksest välja. vihma ei sadanud. läksime lähimasse poodi (kiirkõnniga, sest 11 pannakse ju poed kinni). ma ostsin kaks kokakoolat ja ühe juustustritsli. (ühel oli natuke rummi ja teisel oli kõht tühi). poodi jõudsime umbes 22:56. mul läks jälle liiga kaua aega õige toote valimise peale. sain pragada. edasi viisime promenaadi poole oma liikumistee. taevas oli selge. nägime mingi seitset kassi. igaühest saaks eraldi loo rääkida, aga ma eiviitsi. ainult seda räägin et kui k. läks esimesele kassile pai tegema, tuli kass minu sääre vastu end nühkima. vot. istusime kuskil promenaadi ääres maha pingile, aga sääsed häiris liialt, niiiet otsustasime liikuda parem. mingi kontsert oli vist seal. või igatahes inimesed olid hästi viisakalt riides nagu k. ütles. jalutasime neist läbi. üks seltskond oli ringis ja mängis rannapalliga. chalice või keegi tema sarnane oli ka seal ringis. vist.  istusime silla treppide peale. ma sõin banaani, sest juustustritsli olin ma vahepeal hävitanud juba. k. tegi endale rummikoolat. siis võtsime telefonid ja pildistasime merd ja taevast ja jagasime oma ilusaid pilte maailmaga. selle lühikese aja jooksul mis me seal istusime, käis oma kolm-neli paari sillal ja härisid meie romantikat. või meie häirisime nende oma. kuidas võtta. hakkasime tagasi jalutama. kellaaega ei mäleta. pärast keskööd arvatavasti. tagasiteel käisime kiikumas korra ja nägime alasti karvaseid mehi purskkaevu hüppamas, sest see on ju haapsalu nagu k. ütles. aafrikast möödudes naersime purjus inimeste üle ja kurtsime et meil pole drinkingbuddysid. läksime magama ja uni oli hea.

No comments: