2/16/2011

10 fakti tom'ist

number üks - mu nimi ongi tom, mitte toomas
number kaks - ma olen lühinägelik ja ma kannan prille
number kolm - mu lemmikvärv on helesinine
number neli - ma olen väga väga aeglane kõndija
number viis - ma nutan väga kergelt kurbade filmide ajal ja ma ei häbene seda tunnistamast
number kuus - kui sa oled tüdruk, siis sa saad mind naeratama panna mulle lihtsalt otsa vaadates
number seitse - mul on üks kulm kõrgemal kui teine
number kaheksa - ma teen väga kergelt abieluettepanekuid
number üheksa - ma ei oska joonistada, mul on kole käekiri ja laulda ka ei oska
number kümme - ma ei ole rolf roosalu nägu

6 comments:

marianne said...

tule kõnnime koos aeglaselt ja vaatame nutmaajavat filmi läbi miinusklaasidega prillide!

tom said...

it's a date

marianne said...

tell the time&place

tom said...

I'll check my schedule

laura said...

number üksteist - sa oled minu kõige lemmikum Tom :)

tom said...

11. tom ja laura on teineteise lemmikud