2/26/2011

peeter kümmel



ma mõtlesin et kui ma panen pildi postitusse, siis see tundub pikem ju :)

aga tegelt võiks lumi juba ära sulada, siis ma käiks ka tihedamini värskes õhus jalutamas või pildistamas või maja taga kossu mängimas selle asemel et kodus laiselda. kuigi selles olen ma ka suht osav. ses suhtes et päevad vahetuvad nii kiiresti isegi mittemidagi tehes. see peaks ju ka olema mingisugune anne vms. ja ma nii kahetsen et ma võtsin tallinnast oma venna kindad, sest kõik need kuradi käpikud on nii külmad juu. tuul puhub lihtsalt läbi. ma ei saa aru. ainuke lahendus sellele probleemile oleks see, kui keegi mulle kindad kooks, pannes sinna sisse ka südamesoojust ja muid häid ning sooje asju. eksju

10 comments:

marianne said...

ma kooks, aga mu limiit on one pair per season ja need ühed kindad ma juba kudusin parimale sõbrale. vikerkaarevärvilised, muide. aga järgmiseks talveks võin teha küll. ^^

tom said...

järgmine talv möödub mul kuperjanovis :)

marianne said...

käpikuid läheb ikka tarvis. kasvõi niisama vaatamiseks. :)

tom said...

tõsi :)

Birgit said...

meel läheb mustaks

tom said...

tule ma teen kõik korda jälle

Birgit said...

jah kallis

tom said...

musi

Birgit said...

musimusi

tom said...

igalepoole