2/11/2011

TOKiMONSTA

naljakas, et kuigi ma ei blogi enam palju ja enamus mu blogisõpru ka ei viitsi enam blogida, siis ikkagi ma käin umbes 2-3 korda päevas oma blogis ja külastan teisigi blogisid. nagu harjumus juba. ja siis kui keegi on midagi uut kirjutanud, siis see oleks nagu nädala parim uudis mulle :D aga jah, ma tegelt tahtsin midagi ägedat siis kirjutada, kuna see on mu sajas postitus, aga siis ma hakkasin mõtlema et kui palju inimesi seda üldse loeb.. niiet jah. midagi kõmulist väga pole mu elus juhtunud vist viimasel ajal. kaks nädalat on kooli olnud. lumi pole ikka ära sulanud. olen kõik oma vaheajal tõmmatud sarjad ära vaadanud ja suurema osa filme ka. muusikat tõmban endiselt stabiilselt. keda huvitab, siis the streetsi viies ja viimane album tuli välja. soovitan. võibolla peakski hoopis mingi muusikablogitegema endale, sest mu elu on liiga igav et sellest kirjutada ja fotoblogist ärme üldse räägi. võibolla peaks hoopis rohkem õppimisele keskenduma (naer), et enne sõjaväge saaks kõik asjad seal korda. ja sõjaväge ootan endiselt. võibolla natuke rohkem kui peaks, sellepärast et aasta jääb vahele ja siis peaks ma praeguse esimese kursusega ühinema, mis koosneb ainult tüdrukutest : ) aga jah, sinna on aega küll ja veel. lähiaja plaanidesse kuulub aga kohustuslik touresti külastust tallinnas ja cq b-day paarti. ja laural tuleb ka sünnipäev. ja kõigil teistel kaa. ja tervitan kõiki kes seda loevad, võite endast julgelt teada anda, sest siis ma tean kellele ma kirjutan. ja äkki tahab keegi soovilugusid mult vms : )
xoxo kõigile. (ja ma endiselt ei tea täpselt mis see xoxo tähendab täpselt)

105 comments:

marianne said...

mina loen su blogi stabiilselt täitsa. :)

x - musi
o - kallistus

seega,

XOXO,
Marianne

Kristin said...

Kui sa kirjutad, siis ma loen. :)
Just so you know...

tom said...

vat kui tore siis ju : )

(peaks teid mõlemaid vist oma blogi sõprade alla siis panema :D)

Kadi said...

No eks ma ka ikka külasta sind, kui sul midagi uut siia tekkinud on. Pai.

Anni said...

xoxo tom :)

tom said...

paid ja musid ja kallid teilegi :)

cq said...

xoxo

Anni said...

khm.. ja isegi mina loen.

tom said...

ooooooooooo lahe

Anni said...

eks ma arva seda ise ka :D

tom said...

oooooo veeel lahedam ju : )

Anni said...

topeltkhuul!

tom said...

megakuul

Anni said...

superkhuul

tom said...

chucknorriskhuul

Anni said...

hahaha :D:D See oli naljakas! :D Ma ei oska midagi osavamat vastu panna, jään haledalt magedaks. :D

tom said...

huh, läks õnneks seekord ; D

Anni said...

sinu võit.. :D

tom said...

see ajalooline kuupäev tuleb üles märkida kindlasti

Anni said...

Ma mõtlen siin, kas teha rist markeriga seinale või märkida ainult telefoni...

tom said...

ma arvan et 22.01.11 tuleb suurelt punaselt keset seina

Anni said...

Eksisteerib kahjuks ainult sinine ning must marker :(

tom said...

sinine

Anni said...

Miks sinine mustast parem on?

tom said...

ma ei tea kas parem, aga ilusam mo meelest

Anni said...

*anni kõnnib toas, sinine marker käes, ringi ning valib seina*

tom said...

mis siin valida, see sein mida sa näed esimesene kui sa hommikul ärkad on suht parim variant ju

Anni said...

sel juhul oleks valge lagi veel parem.

tom said...

jaaaaa!

Anni said...

Jätsid endast märgi maha mu laele..
(raisk, see kood, mida ma iga komentaari sisestamisel panema pean, muutub igakorraga aina segasemaks.. ma pean kolm korda trükkima, enne, kui õigesti läheb-.-)

tom said...

haha jaa, kuigi ma pean tunnistama et ma teen vähem vigu sellisete koodide kirjutamisel kui oma tavakirjas :D

Anni said...

Haha :D:D
Ma oskan küll lihtsaid lauseid lootusetult keeruliseks ajada, aga koodide trükkimine mul välja ei tule..

tom said...

raske elu ikka

Anni said...

Eks ma püüa mitte kurta.

tom said...

ma püüan mitte palju kirjavigu teha ega suuri tähti ja lauselõpumärke kasutada

Anni said...

Vähemalt on olemas eesmärk, mille poole püüelda, eksole :D

tom said...

täpselt nii :)

Anni said...

Sisukas päev... või õhtu. :D Ajalooline aga igaljuhul.

tom said...

sellest päevast saab kunagi lastelastelegi rääkida

Anni said...

...kui neid muidugi tuleb.
(koodid muutuvad juba nutmaajavalt raskeks:D)

tom said...

see on vist rekordlevel :D

Anni said...

ma usun, et kui siin kaks korda samapalju komentaare on, kui praegu, on need kuradi koodid oma isiklikku rekordit juba purustamas.. :D

tom said...

me purustame inimpiire, vallutame uusi kõrgusi

Anni said...

kokkuvõttes TEEME AJALUGU!
Ma teen ajalugu vöhivööraga! KUI ÄGE!
(miks neid koode üldse vaja on. ma lähen lootusetult närvi juba vaikselt :D )

tom said...

teed ajalugu et teed ajalugu :D a need koodid on juba üks osa meie elust

Anni said...

seda ma meenutan ka enda lastelastele!
(sõnakordused on lahutamatu osa minust)

tom said...

anname andeks

Anni said...

Teietasid iseennast :D?

tom said...

vahel harva tuleb ette tõesti

Anni said...

sain oma silmaga näha ühe harva juhuse sündi.

tom said...

õnnitlen

Anni said...

oo, tänan!

tom said...

palun palun

Anni said...

varsti saab blogi uueks messengeriks ristida.

tom said...

see on täitsa reaalne tulevik

Anni said...

everything changes

tom said...

indeed

Anni said...

aga mis esmalt muutuma hakkab, ma päris hästi veel ei tea.

tom said...

kellaaeg, siis kuupäev ja siis aasta : )

Anni said...

enne aastat muutub kuu kah.

tom said...

aii, mudugi. my bad

Anni said...

Andestan..
Ma pean muide ütlema, et kui ma augustikuus su blogi avastasin ning sain kõik aastast 2009 postitused ära lugeda, siis mul oli tõsiselt lõbus ja naljakas neid lugeda! ja see oli kompliment!

tom said...

misasja, sa oled juba nii kaua mu lugeaja olnud ja mul polnud aimugi. aga ma tänan, eks ma ürita ikka head tuju ülevalhoida inimestel selle blogiga : )

Anni said...

Nojah, sa ei küsinud ju ennem.
ja see õnnestub sul sajaprotsendiliselt, muideks :)

tom said...

tõsi : ) ja seda on äärmiselt meeldiv kuulda

Anni said...

jeee! see äge!

tom said...

jaaaa

Anni said...

ma tean veel ühte asja, mis on äge :E

tom said...

tulista

Anni said...

tegelt ma tean lausa kahte asja mis on äge.
aga üks asi on see, et kui uskuda su seda KONTAKT kohta, kus sa oled oma aadressi tulistanud, siis ma elan su lähedal.. :E Kui kaugel su kodust Tooma Pood on :D?

tom said...

haha lahe, see pood on minust mingi paarisaja meetri kaugusel, smuuli tänava lõpus olen vist, või alguses

Anni said...

khehe, säts ossom. :D tulen öösel sulle asjatult uksekella laskma. ei, tegelt ei tule.

tom said...

sa võid mu akna alla tulla ja sellele nõmedale tänavalaternale ette seista ;)

Anni said...

ma olen vaevalt 163cm pikk ja sa loodad, et ma varjan TÄNAVALATERNA valguse ära! Aitäh, sa oled esimene, kes minusse usub! :D

tom said...

mul on alati väikestesse usku olnud :)

Anni said...

Nummimeeter tõusis praegu enneolematult kõrgele! See on vist see koht kus u 30 inimest peaks kooris hüüdma: Awwww!
Väga armas sinust! :D Sa oled esimene, keda tean!

tom said...

ma tean mis tunne on kui kehalise kasvatuse tunnis terve klass pikkuse järjekorda võtab ja sa ohates oma kohale jalutad rivi lõpuotsa :D

Anni said...

Haha! Täpselt! Ja sa kirjeldasid seda nii kuradi naljakalt.. Again. Oo, sikspäkk kasvab. :D

tom said...

olen su eratreener, jea

Anni said...

hahaha :D:D Ma tunnen ennast imelikult juba neid "haha" kirjutades. :D Aga naljakas on! :D
sikspäkk kasvab silmnähtavalt-uuujeee!

(need ewrewijriewr koodid.. aarrrchhhhh)

tom said...

väga armas ( ma panin esimese koodi täna valesti, oh õnnetust )

Anni said...

Hea, et ma ei ole lugenud omi kordi, mitu ma olen valesti neid teinud, sest need on nonii debiilselt kokku kirjutatud ning tähti on rohkem kui minu selles lauses kokku.. okei, see oli liialdatud.

tom said...

hea töö :D

Anni said...

ühüü, ma tänan. :D

tom said...

teinekordki ;)

Anni said...

kaheksakümmendkuus komentaari. see on juba peaaegu, et midagi. :D
high five!

tom said...

hi5, seda on vist rohkem kui kõik mu ülejäänud kommentaarid kokku :D

Anni said...

ma arvan, et see on hää töö! :D

tom said...

ma arvan et sa oled paljudele eeskujuks :)

Anni said...

kõlas nagu iroonia õige pisut. :D

tom said...

einoh maitse asi :D

Anni said...

Khmm. Mõistan enda maitset siis vist. Või tegelikult mitte. :D

tom said...

keeruline värk :D

Anni said...

Täielikult.

tom said...

aga ma arvan et sa saad hakkama

Anni said...

Ma loodan ka seda.

tom said...

jeee

Anni said...

rääägime vähemalt kolm sõna juttu veel, siis on 100 komentaari täis.

tom said...

sa oled mu number sada

Anni said...

Koht seegi!

tom said...

mu siirad önnesoovid

Anni said...

Ühüüü, tänksmeen!
Aga ma nüüd vist lahkun sellest um.. meeldivast seltskonnast!
Oli tore! Hüva und, tsaupakaa ja tee palju postitusi, et ma saaksin enda sikspäkki veelgi edendada. ;)

(need koodid on juba debiilselt pikaks ja segaseks läinud)

tom said...

hüva ööd jes : )

Birgit said...

ulme

tom said...

musi