6/28/2011

david hasselhoff

tulin tallinna eile. eile oli üldse hea päev. koristasin oma toas ehk tegin sahtlid tühjaks ja viskasin enamus kahe aasta jooksul tekkinud õppematerjale ära. rebisin katki. see oli hea tunne. pärast leidsin kapist vihmavarju ka ülesse, see oli võimas tunne. ja siis pakkkisin kõik oma riided ja asjad kokku, sest mu kallis vanaema otsib juba mu tuppa uusi üürilisi. siis hakkasime pealinna poole sõitma emaga. autos vestlesime maailma asjade üle. mu ema on näiteks homoabielude vastu. a mul pole midagi nende vastu. käisime poes ka. ostsime neli väikest tomi. ma sõin kolm neist ära :) enamusi mu blogilugejaid see vist väga ei üllata. ja siis õhtul jalutasin birgitiga natuke ja sõime burksi ja olime niisama lõbusad. täna käisin kakumäe rannas kossu mängimas. palav palav oli a vesi oli külm külm. ja tavaliselt ma selliseid asju ei tee aga: 5 päeva veel, okou

6 comments:

Anni said...

aga kuhu so vanaema sind siis magama paneb, kui sa mõne päeva sõjaväe vabadest päevadest kavatsed saaremaale tulla?

tom said...

ilmlselge vihje et mind ei oodata sinna (samas võin ma alati oma tuppa sisse astuda ja loota et voodis mulle tuumi on :D )

Laura said...

loodad, et jessica alba soovib saaremaal tuba üürida

tom said...

lootus sureb viimasena

Anni said...

mingi gei võiks so tuppa siis sisse kolida...
(rohkem ma sind ei kommenteeri, sest need tähed on nõmedad)

tom said...

palju loodad