6/06/2011

miniseelikud



üks päev käisin anni juures jalkat vaatamas ja siis pärast vaatasime veel üht hästi naljakat filmi kus olid krokodillid. ja siis üks päev käisin ma maal ja saagisin/lõhkusin puid ja päevitasin. tegelt enamus puid lõhkus mu täditütre bf, keda kõik väimehe kandidaadiks kutsusid. a tegelt mo arust ongi normaalne et väimehe kandidaat teeb rohkem tööd, sest mul pole mingit mõtet pingutada niisama seal. a oleks ma ise kuskil väimehekandidaadina, siis töötaks nii kui segane :) kõlab ju loogiliselt tegelt. ja siis ükspäev käisime anniga ujumas ja siis nägime siile ka. kolme lausa.

ja nii palav on koguaeg. midgi ei viitsi teha ja sääsepunnid sügelevad ka. böö

9 comments:

Anni said...

ja anni tegi tomile häid võileibu yo

Kristin said...

Sääsepunnide sügeluse vastu peaks teepuuõli aitama. :)

tom said...

o selle jätan küll meelde

Anni said...

viin aitab ka

tom said...

alkohol pole kunagi lahendus, anni

Anni said...

ausalt aitab ka, tom, kui viina nende peale määrida!

tom said...

keele peale

Anni said...

no iseenesest ilmselt seda juues aitab ka (teoorias vähemalt) aga siiski ma endiselt ei mõelnud nii.

tom said...

midaiganes