6/15/2011

preemo

tulin pühapäeval siis häälega tallinna. üllatavalt kiire ja muretu oli seekord. esimene auto viis valjalga ja teisega sain juba täitsa tallinna, juhhei. praami peal ostsin ühe raksi jäätise (nagu ma vist alati teen praami peal) ja see ongi viimane jäätis mida ma söönud olen. suht kurb. a siis nägin üht meest man-purse'iga ja enam polnud kurb :) koju jõudes sõin viimase rabarberikoogitüki ära ja juba käskis vend tagasi minna saaremaale :) aga ei veel. siis jõudis kätte esmaspäev. päeval nautisin kiiret netti ja õhtul käisin stiinaga vabadusesamba taustal veinitamas ja siis mööda vanalinna jalutamas ja niisama rääkisime elust. fun fun. teisipäev tuli seejärel ja päev algas samamoodi nagu eelmine päev. ja siis jõudis kätte õhtu. merit tuli tallinna CC'le ja me joosepiga saatsime ta sinna ära ja siis läksime parki jooma. ta räägib ikka tarka juttu. ja selle targa jutu keskel tuli välja et ta läheb ka samal ajal kuperjanovi kui mina. oh seda rõõmu. pärast läksime taaskord meritile järgi ja ma sain siis marili järve säärt katsuda. ja nägin kommit ja ta õde aga nad nägid mind ennem vist ja ma ei näinud neid ja siis kommi oli natuke kurb sellepärast. aga siis jalutasime joosepi juurde ja kuna trollbuss ei käinud enam siis ma ööbisin ka seal. olime juba magama läinud kui joosepi väike armas õde mann tuli meie vahele voodisse kaissu, sest tal ei meeldinud oma pesas. ( everybody say awww) ja nüüd on juba kolmapäevanepäev ja tänase päeva kõrghetk oli see et ema lõikas mulle lõpuks mohawki. vnoh üritas. masin lakkas töötamast poole peal, niiet suht viimistlemata on see mu kauaoodatud ilus soeng. eks näis mis sellest saab. venna lõpetamisele tahaks ikka sellega minna ju ehehe. natuke tahaks saaremaale ka tagasi. a muidu ei tea üldse kuhu minna mida teha veel. tartu või tallinn või haapsalu või kuressaare või või midagianes. agjshg peaaace. lugemist teile palunväga

4 comments:

Anonymous said...

kuidas ma nii vähe mainitud olen EI MÕISTA EI SAA ARU ÜKS RAHVAS ÜHES KEELES

tom said...

kuidas sa minust üldse midagi ei maini kusagil? häbi on vä? ahh

Anonymous said...

ma olen tüdruk ma ei pea

tom said...

sa oled marili, sa võid