6/21/2011

vaarikate lõhn

nädalavahetuse veetsin ma seekord siis haapsalus. esimest korda käisin selles linnas. võeti mind külalislahkelt vastu ja tehti isegi väike ekskursioon. a enne käisime selveris soolaubasid ostmas, sest kellelgi oli nende isu. ja selveris olid mingi joonistamisvõistlus. jõuluvana oli ka. ja tasuta liha sai. ma võtsin tasuta liha. ja siis ma katsusin ühte poekäru mis oli parkimisplatsil ja see veeres natuke eedasi, kõnniteelt alla ja lendas pikali. (oih.) ja siis läksime linna peale ja ma sain jäätist ja siis nägime väikest notsut (nagu lemmikloom ja kaelarihm ja värki) ja siis nägin linnust ja promenaadi ja natuke itaalia muusikat. ja siis istusime korraks maha (üks paljusid kordi) ja meie ees astus üks ema lapsega mööda liiva ja siis ta astus auku ja kukkus natuke. ja mul oli nii häbi et ma naerma hakkasin ja ei saanud kohe pidamagi. oeh. ja siis läksime tagasi ja ülejäänud poolteist päeva lihtsalt magasime maha või vaatasime telekat. (enamus aega ikkagi magasime) ja nässu küünistas mind. ja lipsusõlme ei oska ma endiselt teha. aga haapsalus ei tohiks ma nüüd ära eksida.
ja kui ma esmaspäeva hommikul tagasi hakkasin hääletama, siis mul läks umbes 5 minutit et auto peale saada, mis mu põhimõtteliselt ukse ette tõi. jee. a me oleks peaaegu oravale otsa sõitnud. see polnud nii jee

kõik oli nii tore-ilus-armas-hea

(ja mu noorim vend mario lõpetas ka gümnaasiumi, niiet kolmest kolm jeeee)

No comments: