4/07/2011

cool kool

üks asi millega mul on alati vedanud, on inimesed kellega ma igapäev kokku puutun. 1-9 klass ja 10-12 klass keskkoolis ja nüüd teine aasta ülikoolis. alati kui meil olid pikad päevad, siis oli loomulik, et päeva lõpuks ei viitsind keegi väga tunnis kaasa teha. ja alati oli nii, et me hakkasime viimastes tundides lihtsalt väikeste asjade pärast naerma suht lambist ja siis nakatasme ka teisi sellega ja lõpuks naersime terve klassiga lihtsalt. ja siis hakkas lõpuks isegi õpetaja muigama. ja seda on lihsalt nii tore meenutada. sest tegelikult ju kogu see naermine ei aidanud kaasa meie õppeedukusele, ega parandanud meie tunnis kaasa töötamist. aga ma võin julgelt öelda, et ma olen alati heameelega koolis käinud ja käin arvatavasti edasi ka nii palju kui mul seda lastakse :)

No comments: