4/19/2011

kuressaare-tallinn-kuressaare-kaerahelbeküpsised







mul oli vahepeal 7 miinus 1 vaba päeva ja ma käisin tallinnas ja järgnevalt ma jutustangi sellest. kolmapäeval sõtsin bussssiga tallinna. tee peal vaatasin weedsi. tallinn oli niii hall. juba oli saaremaaigatsus peal. neljapäeva hommikul käisin ema ja vennaga turul pirukat ostmas ja siis kaltsukates. ja ma olin ainuke kes tühjade kätega jäi. böö. aga pärast läksin mariannega vesipiibutama ja siis vanalinna jalutama ja siis solarise keskusesse toidupoodi, kus ma käisin esimest korda ja kus ma taavi templekovi nägin. jee. reedel käisin margiti juures soolaleivapeol. seal oli süüa ja juua ja muusikat ja chatroulette ja siis margit mängis kosjasobitajat ja pani mind oma klassiõega paari juba ja nalja kui palju. ja uni tuli ka hea. laupäev käisin shoppamas vist jälle, igatahes uued jalavarjud sain lõpuks. pühapäev läksin korvpalli mängima stroomi randa. elina oli seal ja ta õde ka ja paar venda veel. ja mängisime kuni pimedaks läks.väga mõnus oli see, juhhhei. esmaspäev lasin emal lühendada oma juukseid, sest mu tukk hakkas mind juba segama. õhtul asusin siis saaremaa poole teele. bussis vaatasin due date'i ja weedsi ja inbetweenersi, mille ma jõudsin tallinnas endale tõmmata. aga jah üldiselt midagi väga tarka ma seal pealinnas ei teinudki. a vähemalt oli söök hea. fuckjea kui hea. üle päeva tehti kaerahelbeküpsiseid ja ma smuugeldasin isegi endaga kaasa pakikese neid. ja ma olen endiselt suht kindel, et kui mu tulevane naine oskab kartuliputru teha hästi, siis ma olen elu lõpuni õnnelik. jep jep. panin paar pilti ka sõnadele lisaks, kes ei viitsi lugeda võib pilte vaadata, nagu ma väiksena koomikseid "lugesin" woooooooooo

6 comments:

Anni said...

sa ei saa alles kõige lõpus öelda, et kes lugeda ei viitsi, vaadaku pilte. aga õnneks ma viitsisin, siis ma sain teada, et ma ei pidanud viitsima, hehh:)

tom said...

aii, my bad tõesti :)

merit said...

korvpalli?
KORVPALLI?

vastk tüüp.

tom said...

i kno

Margit said...

No kena, kena. Ma juba sain sugeda, et ma kosjasobitaja olin. :D Andke andeks. :D

tom said...

ma küll ei kurda :)