4/28/2011

sarvesai


nagu näha olen ma oma blogi kujundust muutnud. väheke segadusttekitav võib alguses olla, aga ma loodan et te saate ikka hakkama. ja teie suurtes arvutites võib see ka natuke teistsugune välja näha kui mu väikeses, aga no ükskõik vist. peaasi et te saate lugeda ja võimalusel ka kommenteerida. ja eelmises postituses ideaalnaise kirjeldamisega saite te ka kõik hakkama. valesid vastuseid ei olnud ja kõik kes arvavad et nad vääriks auhinda, selle ka saavad. ausõna. ja mul läheb ikka hästi nagu alati. birgit tegi ükspäev endale patsi ja näitas mulle. ma armastan selliseid üllatusi. tahtsin vastutasuks ka üllatuse teha, aga sealt ei tulnud midagi samaväärset kahjuks.veeel. ilmad on ka päris kenakesed juba, varsti peaks mõne jalutamisaktsiooni tegema või midagi taolist. ja kooliaastagi hakkab tasapisi läbi saama. eks näis mitme võlaga ma läbi ajan. siinkoha peal võibolla küsiks et kui keegi omab kuskil tutvusi kus ma oma koka-abi või admini praktikat teha saaksin, siis võite julgelt sellest teada anda. vot. ja lõpetuseks tervitan kõiki kes vähegi tõbised on. saage ikka terveks ja olge tugevad ja musid kallid. peaace

No comments: