4/09/2011

marili järv on tüdruknaine

täna oli lihtsalt nii ilus ilm, et ma otsustasin linna peale jalutama minna.võtsin kossupalli ka kaasa. käisin spordihoonest läbi ja pumpasin selle täis. seejärel läksin otsisin esimese kossuplatsi ja tegin kõigile pähe lihtsalt. ja seal olid ühed väga ebaviisakad väikesed tüdrukud, kes ei veeretanud mulle ühtki korda palli tagasi ja üks vist näitas keelt ka. ma ei näinud, aga ta ütles et ta näitas. mingi tunnikese olin seal ja siis tulin koju ära. vestlesin natuke neiu marili järvega. kurtsime kui üksikud me oleme aga tundsime heameelt kõigi teiste üle. aga siis ta eelistas sööki mu seltskonnale ja niisiis jäin taaskord kassiga kahekesi. nagu üks õige poissmees. ja nüüd kohevarsti lähen teen endale spagette või muna või kiirnuudeleid ja võibolla teen kassiga mjäugumisvõistlust, sest ta provotseerib mind selleks.


4 comments:

Kristin said...

Kui ma saaks seda postitust like'ida, siis ma tõenäoliselt teeks seda.

tom said...

väga meeldiv

Anonymous said...

EI OLE VÕIMALIK mulle hakkas su blog meeldima

tom said...

jessssssssssssss :)