4/12/2011

twitter.com/sinuema

mul on nüüd väike minipuhkus, mille ma suure tõenäosusega veedan pealinnas. aga täna koolis sai mul läpakal aku tühjaks ja ma otsustasin tunnikese loengus joonistada. endiselt ei oska seda, aga ma arvan et ma hakkan seda rohkem harjutama. alates sellest kui ma seda banksy dokfilmi vaatasin, on mul tekkinud väike huvi joonistamise ja street-arti vastu. tuleb vist endale harilik pliiats osta ja kritseldama hakata. ja kui see ei vea välja, siis ma keskendun hoopis photoshopis kunsti tegemisele, sest midagi peab ju tegema igavuse peletamiseks. ja kunstiinimeseks on mind terve elu peetud millegipärast. naljakas. ja siis ma jõudsin täna kossu ka natuke mängida. jube hea ilm oli selleks ikka. tuulevaikus ja kevadine päike. mmmm. ja siis tuli üks väike poiss ja tahtis jalgpalli mängida. niiet siis me mängisime kossu ja jalka segu ja rääkisime maast ja ilmast. ja pärast oli tal kurb et ma ära läksin. käskis küll soojemad riided selga panna ja mul tagasi tulla, aga kui ma pärast poodi läksin, siis ta oli juba kadunud. ja poes ma vaatasin üle pika aja jäätiste hindu. väikeste tomide omi täpsemalt. ja suht üllatav oli see et kõigil on erinev hind. nagu mingi paar senti erinesid kõik.väga kahtlane igatahes. votnii. ja lõpetuseks tervitaks siis kõiki kes tahavad et ma neid tervitaks ja musid kallid päikeselised kukerpallid kõigile teistele kes seda loevad, yo

No comments: