3/28/2011

batman

ma ei tea, ma olen vist kvaliteedi kvantiteedi vastu vahetanud siin blogis. või olen ma lihtsalt kommentaarihoor. ma ei teagi. igatahes tahtsin teiega jagada veel mõnd ilusat või imelikku fakti enda kohta. kolm tükki tuli meelde.
esimene on see et ma ei ole elu sees kasutanud sellist asja nagu kamm (vnoh arvatavasti sellest ajast ei ole kasutanud kui ma ise oma kammi suutsin käes hoida)
teine on see, et mulle ei meeldi üldse kui mõne mu pusa kapuutsi pael on teisest pikem. lihtsalt häirib. väga
ja kolmas on see et ma kipun asju palju näppima. igalpool. nagu näiteks poes, kuskil muuseumis, võõras kodus. can't help myself.
ja need viimased kaks asja on arvatvasti adrian monki süü.

2 comments:

Kristin said...

Mul on näppimisega see lugu, et kui poes on silt viltu, siis ma ei saa mööda minna, ilma et ma oleks selle otseks keeranud. Kind of Monk-ish.
Ja mul kapuutsipaeltega sama teema. :D
And I'm just saying.

tom said...

jeaa