3/22/2011

i wanna chocolate cake



ma vihkan seda kui ma panen mobla äratuskella 7.45ks ja siis teen ise silmad lahti kell 7.40 . ja nagu te näete siis ma panin ka väikese pildi ülesse. ema lõikas mu juukseid väheke ja pilt on meelega pikali pandud, et te kõik oma pead keeraksite. ja ärge küsige miks mul selline duckface ees on vaid keskenduge mu soengule või sellele seksikale armile mis mul põse peal on. ja palju õnne neile kellel vaheaeg on. ja veel rohkem tervisi neile kel seda pole.
õhus on kevadet je

7 comments:

merit said...

keskendusin viis minutit sellele, miks sa pedaja lauri pildi panid

tom said...

i hope u justfuckin'withme. (aga vähemalt ei meenuta ma enam rolf roosalu inimestele)

Birgit said...

i hope she is not justfuckin'withyou

tom said...

of course not, honey

Birgit said...

ma lugesin seda teksti ka viltuse peaga ja siis alles vaatasin pilti

ja nüüd see word verification ütles mulle stiilselt iStyle
maci värk

Birgit said...

no täiesti pekkis, miks ma Birksi kasutajas ikka veel olen : DDDD

(saladuskatte kergitamiseks ütlen ära et Laura olen tegelt)

tom said...

pole hullu :)