3/17/2011

überohtlik combo

ma mäletan et kunagi keegi kiitis mu blogi, sest see olevat mul nii positiivne. tegelikult polnud mu eesmärgiks kunagi ainult headest asjadest kirjutada, aga tuleb välja et ma olen vist päris õnnelik inimene ja see blogiaadress lähebki selle sisuga kokku. ja ilmselgelt ei ole mul ka täna midagi halba kirjutada : )
hommikul kooli minnes sattusid mu ette need samad kaks väikest tüdrukut oma roosade ranitsatega nagu ükspäev, aga seekord ma sain hea hoo sisse ja kihutasin neist mööda. iroonilisel kombel olid nad koju minnes jälle mul tee peal ees. ja seekord oli neid juba neli ja kõigil roosad ranitsad.( aww vist?) aga ma ei tea kas põhjuseks oli hea ilm või midagi muud, igatahes ma suutsin ka seekord neist mööduda. fun fun
aga enne kojuminekut tegin ma kursaõdedega nats grupitööd. ja ilmselgelt ma olin nii abiks seal ju. ainult tegin huumorit ja laulsin neile. aga nad kiudu pärast ei lasknud mul ära ka minna ja ma dzentelmennina austan nende soove .ja siis meil kõigil olid kõhud nii tühjad ning mari-liis saatis kellegi seenele ja mul läks kõht veel tühjemaks. (kuigi ma pole väga seenesõber isegi juuu)
nüüd tuli tegelt üks kurb hetk ka meelde päevast. nimelt käisin poes ja POES POLNUD MITTE ÜHTKI VÄIKEST TOMI. mingi kolm korda käisin nõutult kõikvõimalike jäätisekülmikute ääres a no mida pole seda pole. pidin kaks eskimot ostma ja suurest vihast sõin suht kohe need ära ka. suht maitsetud olid.
aga jah ega muud väga polegi öelda. nüüd tuleb mul neli vaba päeva. üritan tallinnat ka külastada nende jooksul.

(aaa ja ma mõtlesin et äkki peaks hakkama regulaarselt pilte ka lisama postitustele, mis rahvas arvab sellest ideeest?)

ja miljon head sõna mu armsale naisele, yo birx

3 comments:

Kristin said...

Pilte, pilte, pilte!

K. said...

oleksin ükspäev äärepealt väikese Tomi auto alla jäänud..
väike tom on agresiivseks muutunud.

tom said...

ennekuulmatu!