3/06/2011

bieberi piimavunts

täna hommikul kooli jalutades, sattusin ma kahe algklasside tüdruku sappa. (ilmselgelt mu kiire samm ei olnud nende omast kiirem) ja siis ma seal kõndisin ja kuulsin kuidas üks rääkis teisele mida ta eile telekast vaatas ja siis rääkis valimistest ja üksikkandidaatidest. ja ma mõtlesin et ma ei teadnud nende vanuselt ilmselt mis need valimised üldse ongi. ja ma ei imesta kui see väike roosa seljakotiga tüdruk teadis neist valimistest rohkem kui mina. aga õnneks sattus meie teele väike jääväli, mis sai saatuslikuks neile neiudele ning ma rebisin ette neist. aga ma kuulsin nende hääli oma seljataga, niiet nad ei olnud maha jäänud. igaksjuhuks ei julgenud ma seljataha ka vaadata, sest see on ju nõrkuse märk. selle meelierutava koolitee tipuks oli see, et ma jõudin 10 minutit enne eksamit kohale juba. (wow) esimese asjana küsiti et mis ma nii vara siin teen :D tegin oma hooaja parima ilmselgelt

(ja suht naljakas et ma suudan sellisest väiksest asjast kirjutada pikemalt kui tervest eelmisest nädalast kokku)

No comments: