3/11/2011

oleks tädil munad, oleks onu

olin kaval ja ei viitsinud paarkolmneli päeva blogitada, mis tähendab et siit tuleb vist päris pikk jutt. vähemalt ma loodan. igatahes oli siis vahepeal comborahvuspüha/niisama tore päev ehk naiste ja vastlate päev. iroonilisel kombel ei saand ma kumbagi (kurbsmail) aga vanaema sai kimbu lilli ja vastutasuks tegi pai. ja siis sain annilt kindad, mis on siiamaani soojad. vahepeal on ka lumi hakkanud ikkagi sulama, mis on iseenesest hea, aga märg on. eriti kurb on siis olla, kui ma marianniga koolist koju jalutan ja käsin tal igast poriloigust läbi kõndida ja siis kadestan teda. aga ta ütles siis et ta on kade et mul kiisu on. niiet suht tasa oleme. ja siis ta käskis kiisule pai teha ja ma käskisin tal oma tütrekesele vastu teha pai. aga ta unustas selle ära ja järgmine päev tegi kaks korda ja siis ütles esimese asjana mulle hommikul et ta tegi kaks paid :) muidu läheb siin saarel vist elu suht rahulikult, süüa saan hästi, magan ka palju, tervis on ka hüva (isegi eelmine nädal trennis saadud lõuahaagi tagajärjel tekkinud haavad on tervenenud ja saan jälle laialt naeratda) koolis käin ka (50% kiire neti pärast ja 50% õppimishuvist) ja ükspäev oli üks ajalooline hetk kui ma käisin poes ja ainult ühe väikse tom'i ostsin, aga enda kaitseks võin ma öelda, et seal polnud lihtsalt rohkem neid. nagu suvel vms kui ma suht igapäev käisin jäätist ostma ja siis ükspäev oli see lihtsalt otsas... ning kamoon kui oleks teienimeline jäätis, siis te ostaks ka seda ainult, uskuge mind.

muso

6 comments:

Kadi said...

Kadi nimeline iirisekomm on ka olemas. Või oli. Päikesepilt oli veel peal ja hästi hea magus. Nii kui kätte saan, nii muretsen taas natuke taskusse. Nii et ma tean mida sa tunned.

tom said...

jeaaaaa

Anni said...

Jah, Kaera-Anni küpsised on näiteks kõige paremad küpsised ever...
ma tean, mida sa tunned.. :D

tom said...

mmmmmmmmm

marianne said...

Marianne kommidest ma ei hakka rääkimagi... :D

tom said...

: )