3/04/2011

bieberi jutud

tulin üks päev koolist ja avastasin et jää-peal-akrobaatiliste-kukkumiste-ilmad on muutund sokid-märjad-ilmaks. ja üks päev kui ma trennis käisin, sain seal mänguolukorras piki lõugu. muidu oli lahe aga söömist ja naeratamist häirib see siiamaani. ja üks päev käisin poes ja nägin et keegi oli pangakaardi sinna aparaati jätnud ning ma sain järgi joosta ühele naisele, aga see oli vale naine :( nii vähe jäi puudu et ennast kangelasena tunda oleks saanud. nii vähe. ja üks päev käisin ma mönusas villemis. ja üks päev käisin valimas ka. ja üks päev hakkas telekast suusatamist näitama ja nüüd sellest päevast vaatan poole rohkem telekat. ja üks päev helistas ema mulle ja ütles paipaipai. ja iga päev olen ühe tüdruku naeratama pannud.

(ja ma ei tea kas "üks päev" käib kokku või lahku tegelt)

5 comments:

Kristin said...

Paistab, et su sisetunne ütles sulle, et lahku. Minu sisetunne ütleb sama. Aga kuidas keelereeglid tegelikult ette näevad, seda ma ei tea.

Kas need "üks päev" on kõik ühel päeval või erinevatel päevadel?

tom said...

erinevad päevad ikka

laura said...

ÕSi järgi kirjutatakse ükspäev kokku tegelikult aga lahku kirjutates näeb see palju parem välja
(mind paned igapäev naeratama :) täna naeratasin sellepärast et sa panid koffris selle fototeema kinni)

tom said...

haha armas ja kui sa poleks seda viimast asja öelnud, poleks ma seda vist märganudki :D

laura said...

ma arvasingi et sa seda ei märka, sellepärast ütlesin :)