3/25/2011

kiisu vurrud tegid kõdi



mul on täna millegipärst eriti hea tuju. juba hommikust saadik. ärkasin 10 paiku, sest rohkem polnud und. 12.30 pidi mingi eksami taoline asi olema, aga see tõsteti pool tundi varasemaks, niiet ma sain sellest 15 minutit enne algust teada. ka see ei rikkunud mu head tuju. kuivatasin juuksed kiirelt ja jalutasin kooli. ilm oli ka ilus. tulin koju. sõin, vaatasin weedsi, sõin, käisin poes ja just lõpetasin jalka vaatamise. ja igaltpoolt tuleb ainult häid uudiseid. varsti sulab lumi kossuväljaku pealt ka ära ja siis saan liigutada end. fun fun fun.

(a ja kas väiksed tom'id on väiksemaks jäänud või mina olen suuremaks saanud?)

2 comments:

marianne said...

väiksed tom'id on väiksemaks jäänud. ja šokolaad nende ümber on vastikuks tehtud. :(

tom said...

kurb kurb